måndag 12 november 2012

Dumma pucko!

HEJ!

Just för tillfället är jag lite småsur! Idag har jag och Lotta gått runt i Abu Dhabi mall i 6 timmar, var tog tiden vägen?! Det är ju långt ifrån det största mallet här. Men iallafall, vi lyckades med att springa runt i affärer i 6 timmar med en halvglad Harry och några påsar senare var det dags för hemfärd. NU kommer jag till saken, saken som gör mig lite småsur. Något jäkla pucko dunder idiot hade kört på min nya fina bil. Inte lämnat någon lapp eller någonting utan bara stuckit! Några jobbnissar i garaget kom bara fram och sa "No camera here madame", typiskt, annars har dom ju kameror överallt och har stenkoll. Tur att jag hade med mig Lotta som kan intyga att det inte är jag som backat in i något. Nu måste en polisanmälan göras för att försäkringsbolaget ska bli inkopplat. Som tur är så är det en stjärna på Anders jobb som hjälper till med det mesta, hon ska fixa med polisanmälan och försäkringar och allt vet vad. Tack Lorna! (Inte för att hon förstår svenska men i allafall). Så nu har jag skrivit av mig om det!

I lördags var vi iväg till Dubai och träffade andra saab:are som bjöd in till grillparty i parken. Supertrevligt och supergott! Härligt att man kan börja vara ute nu utan att smälta bort. Harry var jättenöjd över att knata omkring i parken och leka med bollar och charma in sig oss folk. Man märker att Harry tycker om att vara ute och vara lite mer fri....så han gå runt lite som han vill. Det har han ju inte riktigt kunnat innan på grund av värmen!

Igår när jag vaknade och kollade på facebook. SHIT, det är farsdag!! Ops....Harry fick smyga upp till sin pappa och ge honom en kram och säga att han glömt farsdag och att han blir firad på tisdag istället! Anders skulle ändå iväg till Saudiarabien och jobba men kommer hem i morgon och då ska han bli firad. VÄRLDENS BÄSTA PAPPA är han. Okej, delad första plats med min pappa! Grattis pappa!

Nu har jag lyckats bli övertalad till att gå på bodypump i morgon bitti. Sara lyckades övertala mig, bra gjort! Jag behöver någon som tjatar på mig. Jag kommer dö. Herregud, vad jobbigt. Men måste komma igång nu. Dom har barnpassning där så då får Harry vara där och leka medan jag tränar. Hoppas det går bra. Då får det bli fler gånger i sånafall.

I morgon är det 4 veckor tills jag landar på svensk mark. Dagar och kvällar börjar redan planeras in till diverse aktiviteter. Härligt. Jag vill träffa alla och göra massor av skoj!!

Kram L

Vintermössan är kirrad
Världens roligaste mamma har tagit Harrys hatt. Oj, vad han skrattade åt mig. 
                                               
Lite mörk bild. Men här är repan dom/han/hon lämnade på min bil. Det går ju inte att missta att dom repade bilen iallafall.
                                                 
Sötnöt
                                                   


Harrybus
BOLLAR, vilken lycka!

Grillparty i Dubai

Mina fina killar


Harry har börjat dansa när man frågar honom. Jag ska lägga upp ett klipp någon dag så ni får se. SÅ SÖT!

Inga kommentarer: